Bon plan plaque stamping gratuite

Re : Bon plan plaque stamping gratuite

je viens de recevoir ceci, c est dans la poche:

Hello x laetitia,

Thanks for your purchase.

Your item was shipped on Jan 28. Hope you can get your item smoothly, and any questions please feel free to contact me.
Because our office is in China, please check the time frame you can get the item.
Delivery time lasts approx:
A) United Kingdom, Australia: 2-4 weeks
B) United States: 2-4 weeks
C) Italy, Spain, France, Germany: 20-27 business days.
D) Other countries: not more than 30 business days
If there is a little delay, please have more patience. Actual time can only be estimated but not guaranteed.
If you have any dissatisfaction, please contact me FIRST, I will try my best to solve any of your problems.
Thanks very much for our understanding and cooperation in advance.

Best regards,

Jessica Customer Support

moi aussi je viens de recevoir le mail de confirmation pour les 2 :)
merci pour le bon plan les filles!

toutes celles qui n avait pas entrer de code recevront ce mail il faut faire une nouvelle commande pour chaque objet avec le code correspondant

moi j ai fais comme ca les commande précedentes s annuleront toutes seules faute de paiement a mon avis, si vous avez un doute envoyez un mail, je peux me tromper

j ai envoye un mail en leur demandant d annuler les premieres commandes... a voir

houlà moi je viens de recevoir ce mail là j'y comprend rien au secours !! lol :

Dear Customer,
Thank you very much for your contact!
We will be on Chinese New Year holiday from 28th January to 9th February, orders/emails sent to us during 28th Jan to 9th Feb will be processed after 9th February. Thank you very much for your understanding!
Your order status:
For orders made before 28th January, we will ship the order on 28th January; for orders made during the vacation from 28th January to 9th February, we will ship the order on 9th February.
If you can't receive your item on time, please send us email at cs@bornprettystore.com, we will reply your email once we get back from holiday.
I have a problem with my order, can you help me?
Yes, please send an email to cs@bornprettystore.com, we will process your email once we get back from holiday and your email will be processed in priority.
NOTE: Please include your order number in email for reference, so that we can process your email quickly.
May I purchase your item during holiday?
Yes, you can purchase item during holiday, and we will process your order once we get back from holiday. We will send an extra free gift for order place during 28th January to 9th February.
We offer 10% off discount coupon code during holidays!
Coupon code: HAPPY2011. Expire date is 8th February.
Happy new year to you all! ^_^
BronPrettyStore Customer Support Team
Quality Nail Art & Nail Polish Products, Retail, Wholesale & OEM - bornprettystore.com

il te disent en gros merci de ta commande, qu ils seront en vacances du 28 janvier au 9 fevrier et que les commandes passées pendant cette période seront traitée a leur retour, que si tu as un soucis, tu peux les contacter avec le lien mail, et ils te donnent un code HAPPY2011 pour ta prochaine commande qui te donne 10 % de remise

MERCIIIII les filles!!! je viens de refaire les commande carroussel et plaque avec les codes et ca met bien 0e cette foi... maintenant y a plus qu'a attendre on dirai :-)

Moi, j'ai reçu le même mail que le dernier de Florence. C'est cool comme truc quand même !
Merci Lili !
Et merci pour l'entraide des filles ! Vive le fofo !

Super ! J'ai fait comme vous, j'avais fait une première commande sans code et je viens de les refaire avec les codes et elles sont bien à 0, nickel !!!

Merci beaucoup les filles et en particulier Lilifee pour ce super bon plan :)

lilifee ca fais du bien de voir que quelque chose de bon peu ressortir de ce forum. pourquoi ne nous sommes pas toutes toujours dans cette bonne humeur et dans l ecoute et aussi la tolérence! ton post fais revivre un peu

lilifee ca fais du bien de voir que quelque chose de bon peu ressortir de ce forum. pourquoi ne nous sommes pas toutes toujours dans cette bonne humeur et dans l ecoute et aussi la tolérence! ton post fais revivre un peu

parceke on é dans un monde de nana c bien connu plein de nana = tir dans les patte mdrrrr

Retour