vos achats make up du mois!

coucou les filles,

une question
est-ce que vous connaissez ça?
c'est URBAN DECAY SURREAL FOUNDATION
description: Urban Decay Surreal Skin Liquid Foundation is an oil-free liquid foundation that won't clog pores or cause breakouts. It is vitamin infused with a light, silky texture. This product feels sheer and light, yet gives a medium coverage to the skin. Even better, you can layer it all over for a more polished look, or just in those places where you need it - total flexibility and it won't cake! It's everything you always wanted in a foundation: oil-free, vitamin-infused, buildable coverage, lasts all day, slips right on, doesn't break down, won't clog pores, a totally natural look. Yellow-based shades look great on most skin tones. Unsealed and unboxed. The lid will be secured during packaging to prevent spillage during transit. 45 ml / 1.52 fl oz.

donc, fond de teint?
est-ce quelqu'un l'a déjà utilisé?
et surtout, est-ce qu'il se fait toujours?
car je n'ai pas trouvé sur le site de Urban Decay

coucou les filles,

une question
est-ce que vous connaissez ça?
c'est URBAN DECAY SURREAL FOUNDATION
description: Urban Decay Surreal Skin Liquid Foundation is an oil-free liquid foundation that won't clog pores or cause breakouts. It is vitamin infused with a light, silky texture. This product feels sheer and light, yet gives a medium coverage to the skin. Even better, you can layer it all over for a more polished look, or just in those places where you need it - total flexibility and it won't cake! It's everything you always wanted in a foundation: oil-free, vitamin-infused, buildable coverage, lasts all day, slips right on, doesn't break down, won't clog pores, a totally natural look. Yellow-based shades look great on most skin tones. Unsealed and unboxed. The lid will be secured during packaging to prevent spillage during transit. 45 ml / 1.52 fl oz.

donc, fond de teint?
est-ce quelqu'un l'a déjà utilisé?
et surtout, est-ce qu'il se fait toujours?
car je n'ai pas trouvé sur le site de Urban Decay
salut désolé je connais pas, j'espère qu'on pourra t'aider! :D

Voila mes achat du jour :D
Chez kiko
Je pense y retourner jeudi dans un autre car la il ny avait pas toute les couleur comme sur le site

Pièces jointes

• image-1353384468.png
    image-1353384468.png
    208.6 KB · Affichages: 74
vous me donnez envie avec vos fards kiko mais jme suis laché sur la lingerie cette semaine donc je vais resister je crois... cest dur detre une femme lol

oui il y a pas mal de couleur
moi j'ai choisi des couleur plus sobre
mais il y en a des plus vif
en tous cas merci a chanail :D

Moi j'ai dis que j'achetais plus de maquillage tant que j 'aurais pas mis au moins une fois sur mes yeux tous les FAP que j'ai acheté.mais bon jeudi jvais faire mes achats a part dieu pr noel dc entre sephora et kiko jespere resister :-s

Retour