Bonjour à tous,
J'ai un gros problème concerné la commande que j'ai passée le 26 chez Azu Nails, jusqu'à présent je n'ai rien reçu .J'ai envoyé un email pour demander , et il m'a répondu :
Hi,
My sincere apologies on the delay getting your order to you. We had to check if there was an agent in France and if we had permission to send your parcel. They have just got back to us to say we can send this but there is an under charge on the delivery. There will be an extra €10 required to ship to France. Please can you forward on your card details or call e with them on +35318077066.
Je n'ai rien compris , pouquoi je dois payer 10e en plus , est ce que vous avez le mêm problème comme moi quand vous passez la commande chez eux ? vous pouvez m'aider s'il vous plaît .Merci d'avance
J'ai un gros problème concerné la commande que j'ai passée le 26 chez Azu Nails, jusqu'à présent je n'ai rien reçu .J'ai envoyé un email pour demander , et il m'a répondu :
Hi,
My sincere apologies on the delay getting your order to you. We had to check if there was an agent in France and if we had permission to send your parcel. They have just got back to us to say we can send this but there is an under charge on the delivery. There will be an extra €10 required to ship to France. Please can you forward on your card details or call e with them on +35318077066.
Je n'ai rien compris , pouquoi je dois payer 10e en plus , est ce que vous avez le mêm problème comme moi quand vous passez la commande chez eux ? vous pouvez m'aider s'il vous plaît .Merci d'avance