Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
A part le hello kity, y a quoi d'autre ? Pour le carousselle, ça fonctionne pas, et les stickers ça fonctionne toujours ? J'ai juste réussi pour le HKitty.
Et c'est quoi le nom de la page facebook pour collecter 10000 j'aime ?
Merci
c est un transfert de motif avec de l eau ;-) comme un tatouage malabar si tu veux, sauf que c est beau looool
Coucou,
Juste pour info j'avais commandé le stemping hello kity avant hier, il a été envoyé aujourd'hui. Enfin si j'ai bien compris lol, car j'ai eu un mail de suivi en anglais :
Dear xxxxxx
Thanks for your purchase.
Your order was shipped on 3rd, Jun. Hope you can get your item smoothly, and any questions please feel free to contact me.
Because our office is in China, please check the time frame you can get the item.
Delivery time lasts approx:
A) United Kingdom, Australia: 2-4 weeks
B) United States: 2-4 weeks
C) Italy, Spain, France, Germany: 20-27 business days.
D) Other countries: not more than 30 business days
If there is a little delay, please have more patience. Actual time can only be estimated but not guaranteed.
If you have any dissatisfaction, please contact me FIRST, I will try my best to solve any of your problems.
Thanks very much for our understanding and cooperation in advance.
Best regards.
Born Pretty Customer Service.
cs@bornprettystore.com
Question, comment on fait pour avoir le carousselle et les stickers ?
Merci
Ok merci
Oui c'est ce que je pensais avoir compris, que c'est parti et que ça mettra une vingtaines de jours
Je vais vite tenter pour les stickers alors, je savais pas que c'était un autre code, merci !!!
Et pour le carouselle c'est le meme code ?
Biz